Rides & Events Update






widgeo.net

Tuesday, May 10, 2011

Perjalanan ke Krabi 2000KM

Ini merupakan route yang bakal diambil untuk perjalanan ke Krabi.

Kami akan bertolak dari RNR Rawang 13 May 8:30 malam.Perjalanan akan diteruskan sehingga ke Pulau Pinang sebelum bermalam di sana.Awal pagi 14 May kami akan bertolak ke border untuk masuk ke Thai.

Seterusnya akan melalui Hatyai dan terus ke Krabi.Anggaran jarak perjalanan sehala dari rumah aku adalah 900KM++.

Laluan Kajang-RNR Rawang-Simpang Pulai (Isi minyak)-Juru (Berehat tunggu pagi).-Border Sadao-Hatyai-Krabi,Pi Pi Island..snorkelling la..lama dah tak snorkelling nie..

Penyertaan adalah 8-10 biker,ramai yang bawak orang rumah.Hopefully penyertaan tak ramai sangat.Senang aku nak berenti ambik shot-shot yang menarik

Pulang pada 17 May.Perjalanan pulang maybe akan ikut route yang sama.

A: Rumah aku di Kajang
B: RNR Rawang
C: Juru
D: Hatyai
E: Krabi

Fuh-fuh lagi 3 hari nak bertolak nie.Countdown nie...Aku tengah buat persediaan.Motor belum tiba untuk servis lagi.So aku akan pack t-shirt 4 helai.Seluar mandi,semua yg light jer.Cacing & Pam tangan memang dah standby dalam beg.Per lagi nak bawak nie..Opss kena photostat geran.Ha tu aku akan buat esok.Harap-harap cuaca baik sepanjang jalan.Kena pulak time musim panas nie,mau ilang 2-3kg sebab berpeluh.




View Larger Map

1 comment: