Rides & Events Update






widgeo.net

Wednesday, May 11, 2011

Hari ni Rabu 11052011 6 petang,pasang Ekjos FMF

Wah aku sungguh gembira.Petang ni aku dah buat appointment untuk pasang ekjos di Welly Kelang.

Ingat mau beli glove n pasang sticker rim sekali.Okeh nanti video kelazatan bunyik ekjos malam nie...

Okeh sebelum tu..biar aku stori skit sejarah ekjos FMF.FMF bermakna Flying Machine Factory.Asalnya diorang manufacture ekjos untuk motorcross.So bagi pengguna motorcross ekjos nie memang sangat dikenali.Baru-baru nie jer FMF melebarkan sayap untuk mengeluarkan ekjos untuk superbike.

Ekjos FMF yang bakal aku pasang merupakan barang agak rare gak,sebab kat Malaysia rasanya takde orang bawak masuk.Cuma kebetulan ada sorang mamat beli kat US n bawak masuk kat Malaysia.Okeh..nanti aku stori lebih lanjut malam nie..


Adios -KHir-

No comments:

Post a Comment