Rides & Events Update






widgeo.net

Sunday, June 19, 2011

Slider ohhh slider ku..

Korang tengok sendiri la..minggu sebelum nie bracket slider sebelah kanan aku dah crack
Kali ni slider sebelah kiri pulak yang bermasalah.Silap aku jugak tak check sekali slider sebelah kiri sekali hari tu.Ingatkan ok.
Kejadian slider kiri aku jatuh agak memalukan.Lepas panas enjin depan rumah.Terus aku gerak dalam taman aku tak banyak kereta pon.Baru jer keluar pagar rumah terus terasa macam ada benda terjatuh..ketang..tang..tang..eh per pulak yang tercabut tuh..Jenguk kat belakang..la slider sebelah kiri dah tanggal jugak..cittt..apa daaa..
Aku dah hubungi Ben,untuk mengadu nasib.Mesti la mengadu kan,baru baru pakai 3 bulan,takkan la leh jadi camtu.Slider nie biasa nya life time use..
Masalah yang aku hadapi ialah braketnye yg tak tahan panaas.Cepat crack..So Ben dah janji nak bagi yang dah braket yang dah improve.Katanya ramai orang komplen jugak..oooo..itu macam ka..apa la brand CKW nie ..




 Slider OK,braket bermasalah..


 Hari Isnin 20 Jun akan aku singgah ke Welly Kelang untuk pasang braket baru...
 
-KHir-

No comments:

Post a Comment