Rides & Events Update






widgeo.net

Sunday, June 19, 2011

Ride anjuran Mok Motor Wangsa Maju ke Alai Melaka 11062011

Sabtu lepas aku bercadang nak turun Mok Motor kat Wangsa Maju.Ada program Makan Ikan bakar di Umbai Melaka.Mok Motor sponsor sepenuhnya untuk 60 bikers.
Makan free beb,sape tak mau,seafood lagi tuh.Semua peserta konvoi diminta berkumpul di Mok Motor pukul 4:00 ptg.Ramai geng-geng ride aku pn join sama..so aku pon berhajat untuk turut serta.

Kehadiran peserta-peserta untuk aktiviti makan-makan

JJ berbaju merah,baru lepas balik tournament badminton.

Sekali punye la ramai orang..


Lady bikers..die suh panggil casey stoner..hehehe Die bawak ER6N

Geng-geng yang sentiasa hepi manjang..

Sebelum bergerak,brader Halil bagi taklimat perjalanan.

Brader Halil : Brape kali aku nak ulang taklimat ? hahaha

Official imam of the ride.Imam Mat Zin mengetuai pembacaan doa..


On the bike yee..semua orang




Next stop adalah Petronas selepas Tol Ayer Keroh.Biasa la dah ramai-ramai kena la re-group semula.

Below Pic : Credit to KC Stoner..lady bikers yg pakai baju merah pakai key putih di permulaaan stori nie :


 Jom layan gambar..kawan-kawan sedang menjamu selera.Memang sedap kan..

 Mat ER6 (Kanan sekali: Mat aku dah tak sabar nk belasah pari bakar nie..bau air asam pon aku dh selera
Mat GTR (Tengah) : Sabar-sabar,ko tadi kan baru makan cucur udang RM 5.00..
Haji(Kiri sekali): Eh bukan 5 ringgit,7 hinggit la..

 Imam : Bile diorang nak panggil aku baca doa nie..


 Salah satu restoran ikan bakar yang glamer di Melaka..
 Sotong goreng tepung..buat aku lapar sungguh nie


Selamat menjamu selera kawan..kawan..


-KHir-

2 comments:

  1. Ada masa jenguk-jenguk la kat blog Tok ni.. http://tok-kebayan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. salam tok,
    dah jenguk dah..siap I Follow lagik! nice stori tok!

    ReplyDelete