Rides & Events Update






widgeo.net

Tuesday, August 17, 2010

Sembang petang bersama amoi cun!

Aku: Allo amoi,ini hari u pakai cheongsam ka?
amoi:Aiyaaa lu gila ka apa.Sini kedai motor Sunway Cycle la
Aku:Heheh sorry-sorry.Saya mau tanya kalau pasang PC8 brape harge?
amoi:Ciiiit gila punye orang.Mana ada PC8 la.PC5 saje yang ade
Aku:(Dalam ati menyumpah,tau ke amoi ni.Pasal member aku yg bagitau memang ade PC8).Itu macam ka,saye punye model Z750 09.
amoi:Ouhh motor u bley masuk PC5.Harga talak mahal,1850 saje.
Aku;(Dalam ati,pala otak ko la tak mahal) ouhh ok ok.Bape lame pasang baru siap?
amoi:Dalam 2-3 jam.tapi lu kena buat appointment.Bile mau datang?
Aku:Nantila bila saye free (Sambil kire duit syiling dlm wallet)

Aku tak puas ati,terus aku google kat website powercommander.Rupenya memang takde PC8 yang ada PCV saje.Cisss kena konnn la aku..Tggu la sikit ari sure aku berazam nak pasang..hehehe harap murah rezeki aku yea

Adios
-KHir-

1 comment:

  1. sepatutnyer ko gi mengorat la amou tuh. dh jumpa perempuan cun. bengap r ko.

    ReplyDelete