Rides & Events Update






widgeo.net

Tuesday, July 12, 2011

Maaf rakan-rakan semua..

Saya memohon maaf kepada semua,sepatutnya saya dah bagi review z750 hari ini.Namun begitu disebab berlaku perkara yang tidak disangka-sangka,sahabat seperjuangan saya di pejabat meninggalkan kami secara mengejut.Beliau berumur 37 tahun dan meninggal dalam tidur.

Saya berisytifar sebentar mengenangkan nasib diri sendiri & juga nasib rakan baik saya itu.Namun Allah lebih mengetahui perjalanan hambanya.Siapalah saya untuk mempertikaikannya.
Baru semalam kami berbincang & bergurau senda,malam tadi beliau pergi dijemput Ilahi.

Sebagai rakan & mengenang jasa arwah,saya hanya mampu membantu menguruskan jenazah sebaik mungkin.

Alfatihah untuk Mohd Supian bin Abu Bakar.Seorang rakan ,mentor, telah pergi untuk selamanya.

Insyallah,review Z750 akan menyusul secepat mungkin.


-KHir-

4 comments:

  1. charles carmichaelJuly 13, 2011 at 2:36 PM

    takziah bro..

    ReplyDelete
  2. Salam, arwah dan tuan bertugas di mana?

    ReplyDelete
  3. Wasalam bro Megat,kami bertugas di Mesiniaga Berhad.

    ReplyDelete
  4. terima kasih khir...dh hampir setahun arwah pergi tapi bagi kami dia sentiasa ada dihati kami sekeluarga.

    -k.zue-

    ReplyDelete