Rides & Events Update






widgeo.net

Saturday, July 30, 2011

Bikers from Sarawak..Sempoi

Kali ni aku share,cerita geng bikers aku dari Sarawak..Jamal dari Kuching.Jom layan gambar jentera.Kat Sarawak still rare lagi nie..
Untuk pengetahuan Jamal berasal dari Melaka,kini berkhidmat sebagai ketua balai kat Sekama Kuching..Mari-mari layan gambiran..


Jentera penuh sticker..


Pengenalan..kasi usha sket ekjos die tuh..


 Bang Jamal..bunga banyak lagik tuh..


 Ada komen? suke la aku tgk ekjos Yoshi..


Tu die..Smart sungguh Yoshi berkembar nie..

Hon gajah..suda pasang


..Sungguh cun slider dari C performance..rege brape bang? Huhuhu aku jatuh cinta la kat slider nie..bijak sungguh sape yang design slider camni..



 
Tu die..gambar motor rakan-rakan aku..sejak aku bukak blog nie,semakin ramai kenalan aku serata Malaysia.Terima kasih pada semua yang singgah dan support blog aku nie.Aku akan sentiasa bagi entri yang berkualiti demi menghargai support yang diterima..




-KHir-

1 comment:

  1. C Performance kita orang order melalui Chear Motor...Rm 6++ aja..tak yah potong Faring..Hon tu i ambil masa jepun kena tsunami..Kuat gila bunyi...tp kena pasang Relay...Hon Kereta saya pun kalah...Tkasih sudi upload Bini ke 2 saya ni...orang Jepun..katakan..semua sedap/nyaman kata org sarawak...

    ReplyDelete