Rides & Events Update






widgeo.net

Tuesday, February 22, 2011

Terpaksa letgo myZ750 v1 (A bit sentimental)...

As I mentioned dalam earlier post,aku telah me-letgo motor z750 biru aku.Aku harap tuan baru nye tu nanti jaga baik-baik,takmo lah one day terserempak dengan janda aku tuh,tapi dah buruk rupenye..

Motor aku selamat dilepaskan pada 15 January 2011.Perghh rasa sungguh sedih oooo bila nak letgo motor nie...

tapi kata Ben tokey kedai Welly Top " Alaaa itu biase maaa...nanti lepas nie 2-3 kali tukar tarak rase apa2...u dapat motor baru sure suda lupe itu motor lama.."

"ya ka?"
"Iya la"

Ishhh ,terdetik dalam hati,kalau aku manyak duit ribu2..mau aku tak jual motor champion nie


Ni adalah gambar kenangan bersama kami:










Ohhh damper ku...


tayar pon bunga byk lagik nie..

Ekjos buluh..eksesoris yg paling aku sayang..babai

"



huhuhu ni plak barang-barang original yang dituntut oleh tuan barunya.


Ekor original.Nyesal buang konon nk sporty,tapi ujan..abih lencun belakang badan..

handle bar,ekjos OEM,hon,clutch & break lever,OEM break lining & OEM air filter

Tula die..lepas nie mau aku kena tukar nama blog nie..takleh letak myz750 lagi..kena pikir nak letak name per..sape leh tolong bagi suggestion?...

Adios
-KHir-

No comments:

Post a Comment