Rides & Events Update






widgeo.net

Tuesday, February 22, 2011

New Dawn...welcome Z1000SX

Salaam...
Hatiku berbunga-bunga..bile la motor baru mau keluar nie..aisey time nie la diorang nak cuti raya cine..
"Allo kedai motor welly"
"Allo,Miss Wong! saye punye motor bile boleh kluar"
" Alaaaa lepas CNY maaa.kiteorang tutup 1 minggu"
"Aiya lamanye"
"Ini raye busat la"
"Iyala..lu pegi la raya (buat2 sedey psl motor dpt lmbt)"

Nasib la baik,aku kena outstation from 29 January sampai 9 February..harap-harap time tu motor dah keluar.
Jeng-jeng...17 February 2011 6:00 ptg dengan semangat berkobar-kobar,aku dari opis meneruskan perjalanan ke Welly top.ouhh lupe pulak Welly Top suda bermurah hati untuk pinjam Suzuki Shogun 09 kat aku sementara nak tunggu motor baru keluar..bagus la diorang nie,ini macam la servis yang kita mau..dekat2 3 minggu jugak la motor tu aku pegang.

Semasa dalam perjalanan tuh,sekali hujan turun mencurah2..terpaksa stop kat bawah jambatan.

6:45PM .Aku sampai.Motor dah siap sedia untuk di bawak pulang..hehehe memang cun bangat! tapi satu jer masalah..slider untuk motor nie belum masuk pasaran malaysia..hehehe peringatan untuk bawak perlahan..jgn laju2

7:00PM :Setelah selesai sain ape yang patut.Kawasaki Z1000sx sah menjadi milikku!

7:45PM :Bergerak pulang.Hari pon dah malam...

8:30PM : Sampai kat rumah..my review ? perghhhh memang mantap..nanti aku ade ride pergi Lumut.so aku rase lepas tu baru aku leh bagi review overall..tapi setakat ni design memang kena dengan jiwa aku,pickup boleh buat jiwa kacau,bunyi ekjos standard?hahah ni nanti aku stori..



Visit ke Welly Batu Caves.Masa memula motor nie kluar.Aku dapat info from Gemuk terus aku shoot pegi sana.

Hitam itu menawan? betul ker?

Eh yang mane satu motor aku ni weih?

Dah pasang no plet..tunggu nak panas enjin jer nie ;)

Bersama tokey welly top Kelang,Ben.

dah la tu..orang mau balik maa..ini time chap goh meh la..

Rase macam dah bergaya..tapi nampaknye kene pegi gim la

Kuda ku selamat sampai kat rumah..

Nantikan review aku selepas menempuh perjalanan 300++ KM dengan z100sx nie...




Adios
-KHir

3 comments:

  1. aku tak kira, aku nak test ride gakkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  2. keta kat belakang tu pun cantik..bersinar2...ahaks
    adikcute

    ReplyDelete
  3. Khir toyo!!
    Bila mau bwk moto pg JIM,akak nk 'try' kau haha..

    -Aniza BTMR

    ReplyDelete