Rides & Events Update






widgeo.net

Friday, April 9, 2010

I'm alive and still kicking

Dah sekian lama aku tak update blog nie.Semenjak aku dapat assignment kat Hospital Princecourt hidup aku jadi terlalu fokus kat kerja.Baru-baru nie aku buat rekod,tido kat opis 2 malam,kira 3 hari tak balik rumah la.Nie semua gara-gara kena buat weekly report.

Motor aku pon sekarang dah kurang berjalan.Banyak naik kapcai jer.Sket hari lagi road-tax mati.Yang menjadi masalah,time nie la roadtax keta pon mati gak.Ade saman sain plak tu,la nie aku tengah kawtim saman tu.tengok la camner.
Aku check saman blacklist aku kat sini:

http://www.jpj.gov.my/blacklist/index.shtml

Web nie berbeza dengan MYEG or RILEK sebab kat sini boleh check user dah kena blacklist ngn JPJ or Polis.Sebab nak hidup roadtax sure problem sebab kena blacklist.

Hmm..nanti aku upload gambar terbaru motor aku,banyak jugak dah upgrade.

No comments:

Post a Comment