Rides & Events Update






widgeo.net

Saturday, November 24, 2012

May 2012-Cuti sekejap berblog..Gi umrah 11 May -27 may 2012

Sekarang nie aku start dengan rajinnya tulis blog aku.Aku akan pastikan at least satu minggu akan ada 2 artikel tentang dunie permotoran yang aku terlibat secara langsung.

Sehingga tarikh hari ni ada lebih kurang 7 entri ride yang belum aku upload.Untuk pengetahuan semua masa bulan 5 sebelum ni  aku agak busy sebab dengan izinNYA aku dapat menunaikan umrah bersama keluarga.Alhamdulillah.

Masa kat sana ada jugak jumpe geng motor-motor besar ni.Tidak sempat ler nak menyeSNAP gambiran diorang tu.

Pulang dari Tanah Suci, tak lama lepas tu aku dah stat join ride. Hehehehe..


-KHir-

4 comments:

  1. dah berminggu minggu.. xde pun new entry bro.. ahaks..

    ReplyDelete
  2. Salam bro...lame x update blog bro nie..saya antara pembaca setia blog bro nie hehe..

    ReplyDelete
  3. Bro, boleh join group you ride or tts, tapi saya motot kecik jer...he he

    ReplyDelete