Rides & Events Update






widgeo.net

Friday, August 5, 2011

Ride Bukak Puasa ke Kemaman Terengganu

Sedang aku mengelamun sambil buat kerja,aku dapat satu sms yang mengujakan.


Jeng..jeng aku dapat jemputan ride ke Kemaman Terengganu.Berikut adalah butirannya.

"13/8/2011, Sabtu... Berbuka puasa di Kuala Kemaman Terengganu...
Bergerak jam 3 ptg dr BHP Gombak...Dijangka tiba jam 6 ptg...Balik ke KL selepas solat Maghrib dan berbuka puasa.Ride pra North Thailand Challenge 2012"


Ada berani nak menguji tahap keimanan korang berpuasa? Hahaha aku tengah berkira-kira untuk join nie.Baru betul-betul endurance,tapi kena bawak bekal air and kurma.hehehe mane tahu tak tahan..hahaha..




-KHir-

3 comments:

  1. come on bro. aku naik rxz, ride kl-taiping, selamba je posa. hehehe

    ReplyDelete
  2. betul tu aku naik lc135 jer kl kemaman ok jer

    ReplyDelete
  3. dwen,yeahh..bagus2 bagi semangat kat aku..meh pinjam z ko,aku nak test pegi kemaman plak.hahaha

    Anonymous August 7, 2011 5:39 PM
    stedi la bro! Lc memang mantap!

    ReplyDelete