Rides & Events Update






widgeo.net

Wednesday, August 24, 2011

Jandaku sudah kembali ke pasaran.. sekali lagi

Pelik,musykil bin ajaib,motor z750 biru kesayanganku telah berada kembali dipasaran.

Aku pon call la Ben nak tau ape cerita;

Aku: Allo Ben,ape cerita saye punye z750 biru suda ada jual balik..

Ben: Hahaha..itu owner mau angkat baru punye..

Aku: Haiya ape pasal aaa..motor cantik punye suda cepat jual ka..suda berape owner.

Ben: Suda 2 orang onwer la..iyala u suda pasang semua accesories,owner tak tau mau pasang ape barang lagi..itu pasal die mau jual kasi upgrade

Aku: Hehehe i rasa itu motor rindu sama first owner.Jual murah same i la,U bagi i RM 20,000 i angkat cash..

Ben: Hehehe itu owner mintak tolong jual..die pon tak mau rugi sangat..RM 50,000 jer.

Aku: Ouhhh itu macam ka..(fuh ingatkan leh dapat murah)

Ni ha link nyer:

http://www.mudah.my/Kawasaki+z750-9345477.htm


-KHir-

3 comments: