Rides & Events Update






widgeo.net

Sunday, January 2, 2011

Ride Sup berdengung Nilai 3 02/01/2011 Ahad

Jom ngeteh ptg esok d nilai 3 (pekena sup bedengong) rv d shell pas tol sg besi jam 2.30ptg.Plz reply yes /no.


Aku? sure reply YES.


Aku kat rumah time ari minggu sure bermalas-malas..ala tido sekejap lah,baru pukul 1 tenghari.Sg besi tu memang dekat jer ngn rumah aku...1:45 aku terjaga..aisey hujan lebat suda turun.Aku berlari pegi angkat baju jemur kat belakang rumah.Pkl 2pm.hujan still tak berenti lagi.Aku pon sms Brader Samad & gemuk bagitau tak dpt datang..Hujaaaaaannnnnn
2:45PM: Still ujan.
3:00PM:Ujan dah slow.Kengkawan ramai memujuk suh pegi.Aduuuuuh tak sampai hati pulak..aku pon bergegas siap.Kali nie tak pakai riding gear.Aku pakai boot SIDI tu jer.Kena isi minyak pulak daaaaaaaah.Tak sempat aku nak pegi Shell Sg Besi.Terus aku kol HJ jumpe lepas tol Kajang.Lepak-lepak sekejap diorang pon berduyun-duyun sampai.Huiiiiiih dekat 12 bijik motor datang...meriah jugak ride kali nie.
Terus gerak ke Nilai 3..lepas tol Bangi jer hujan lebat betul.Aku gelak-gelak jela pasal langsung tak pakai jaket n seluar ride.Nasib baik pakai boot.Sampai kat foodcourt,terus carik meja,masing-masing order Sup.Aku order nescafe o je.Kenyang bebenor dah makan kat rumah tadi.Ride kali di-join oleh Brader Kadir.Die siap jemput datang kedai die dekat dengan LRT Cheras.Menu? Mee bandung.
Brader Samad lead the way.Tak jauh pon dari Nilai.Lepak kat situ sampai pukul 7 mlm..next big ride thailand masa CNY.



Kiri:Brader Samad,Kadir (Tokey kedai Azzahra Cheras)

Kedai Sup berdengung kat Nilai 3.Awek kat sini ramai ooo..


macam biasa,dpt mkn,kamera dah tak dipandang


Gemuk bergaya sopan,sebelum menekel semua awek yg berada dlm kedai abg Kadir


z750,zzR250,GTR1400.CBR600,ZZR1100





Kedai brader Kadir.heheh merasa la makan Mee Bandung Muar.Sodap!
Adios
-KHir-















No comments:

Post a Comment