Rides & Events Update






widgeo.net

Sunday, January 2, 2011

Makan LontongKing kat Hulu Langat 18/12/2010-Sabtu

Team bikers yang aku join ni memang sempoi.Rata-rata diorang umur 40-60.so ride pon steady.Nak laju boleh nak slow pon boleh.Nak ride dekat-dekat pon boleh.Kira ride santai la..Ni ha cerita pasal kiteorang makan lontong king kat Hulu Langat.Semua kumpul kat Shell sebelum tol singgit lepas plaza phoenix.Ride kali nie special sebab member aku Raslan Cheetah join sekali.Lepas die jual motor ari tuh (ZX750) baru nie die angkat Ducati 750.Hehee bukan nak jumpe die sangat pon.Nak tengok motor sebenarnya..
Lokasi kedai kiteorang nak breakfeast dekat-dekat taman Naning..ala lepas Petronas tuh.Kat Hulu langat ada 1 jer stesen minyak. Sampai around 9:30AM.Kami semua terus order lontong.Tengok sedap-sedap aku makan lontong.Sorang-sorang order lamb chop..arghh suda pepagi dah makan lamb chop.Pekehal? Aku pon mane boleh tahan..order satu bang! perghh memang lazat la..tempat pon layan.Cuaca mendung jer..best la..
Abis makan kiteorang plan nak pegi Kedai Mok kat Wangsa Maju.Singgah sembang-sembang kat Kedai Mantech/Man Karak. Pastuuuuu vrooooom terus ke Wangsa maju.Melepak cuci mate tengok bike.Ha aku hampir-hampir tukar piping macam HJ punye.Nasib baik size tak ngam.If not sah-sah terbang RM 300..heheh pukul 1 ptg aku chiow cin chow!

Bikers tegar!


Dari Kiri Lan Cheetah ngan Ducati 750,Yeop Mike Duhan
Restoran nie pon ade blog! Tokey pon rambut blonde.


Situasi di Kedai Mok.HJ tgh angan-angan nak angkat ZX1100.Ishhh pening-pening nak zx1100 or nk GTR 1400..



Adios
-KHir-


No comments:

Post a Comment