Rides & Events Update






widgeo.net

Thursday, May 20, 2010

Mane belly pan aku ni?

Aku: Allo ben, bile mau siap i punye belly pan? ari ahad mau pakai.
Ben: Sekejap-kejap i kasi kol itu org.Die banyak kerja la.biase la org tua.
Aku:Aiyaa saye suda anta hari selasa,ini hari suda sabtu.itu hari janji sabtu.Esok mau ride,motor suda bogel camne..
Ben:Okeh Okeh i kasi kol sama itu org.

Hahaha tula dialog aku dengan Ben Welly Meru.Dalam satu hari dekat 5-6 aku remind dia supaya call kedai spray.Die boleh terlupa memanjang jer.Akhirnya siap jugak bellypan aku,selasa 18 hb.So hari ni,dalam tengahari aku merempit pergi Meru.Dari pejabat aku sekejap jer sampai.Jarak dalam 20km jer.

Hari ini aku dah dapat balik kamera,and aku akan snap a few gambar terbaru motor biru aku tuh

-KHir-

No comments:

Post a Comment