Rides & Events Update






widgeo.net

Wednesday, November 25, 2009

Ride to Tanjung Malim-Breakfast makan pau 22 -11-2009

Ride kali nie aku folow raslan (ZX7),member aku yg keje same kat damansara heights dulu.Punye la semangat,pukul 6:00 pagi dah bangun,pasal nak basuh motor.Aku blum mandi, moto yang mandi dulu.
Pukul 7:30 gerak gi rumah ras kat taman dagang ampang.Sampai around dekat2 pukul 8.Tak lepak lama la,sampai terus gerak ke petronas Batu Caves.RV ngn Bad (CBR 900).Time tu, hujan renyai-renyai,so ride pon kire slow la,tayar bad pon aku tengok botak sket.
Satu lagi RV,RNR rawang, jumpe geng-geng lain kat Petronas.Macam biase, nk menunggu geng2 lain sampai.Kebetulan CRC (Cop Rider Club) pon nak ke Tanjung Malim.Jumpe a few diorang kat situ gak.
Pukul 10:45 baru gerak,konvoi ade 9 bijik moto,nama memang aku tak ingat la,sebab baru join je,moto je aku ingat,z750 ade 3 biji,zx7,cbr900,er6n putih,zx250,R1,Honda Hornet.Semua bwk man-man slow jer..ujan renyai-renyai,pecut sket,slow banyak.Pukul 11:15 sampai exit tanjung malim lalu jalan kampung,terus ke kedai pau,perut masing-masing dh bergelora.Masa sampai tu ade geng Harley lepak sarapan kat situ.Pau kat sini memang glamer terbaik, aku try semua jenis pau.naik senak perut aku.Tengok brader sebelah aku try mee kari, nk jugak rase,hehehe sudahnya makan tak abis.



Baju kuning bro R1 n bro Hornet






Tengah makan geng crc sampai.Majoriti diorang nie polis, gaya pon dah tau..tengok misai la.Sembang-sembang macam-macam.Diorang ajak ride PD 12-13 ni,aku hehehe memang teringin nak ride jauh sikit.Memang on sesaje jela.Abih makan.Kiteorang gerak balik.Time nie jalan totally kering.Cantikkk semua try merembat 200km\h >
ehehhe aku? slow jer..try pecut pastu slow balik.Nak try pick ngn ekjos baru jer.Tapi yang aku heran,bebudak ni saje slow2 kat highway..perghhh rupenye main mate ngn awek kancil.cisss bedebah tak ajak aku..hahaha..

Last stop RNR rawang.Sempat la bergambar.Lepas nie masing-masing berpecah balik rumah.







Aku n ras dah ade planning.Mau turun pertama carik sticker monster.Kasi tampal sket kat tank baru la nampak garang...yeahhhh..Nanti sket mase aku upload gmbr moto aku yang terbaru.



1 comment:

  1. Bro bile nak upload gambar terbaru Z7 ko tu

    ReplyDelete