Rides & Events Update






widgeo.net

Wednesday, September 9, 2009

Kena paksa jual Jual Kerepek kat opis

Huwaaa...sekali adik aku mintak tolong jual kerepak kat opis.Aku bawak la 2 beg plastik semalam.Segan la jugak bawak kerepek banyak-banyak.Tapi alhamdullilah,lepas aku email kat kawan-kawan,orang pertama yang beli ialah bos aku.hahaha kira berkat lah tu.Semalam aku dapat buat sales RM 67.Boleh tahan la sebab rupanya ramai yang nak beli kerepek ni as alternative kuih raya.

Pagi nie je,sampai opis,terus aku dapat sales RM 38.Murah rezeki adik aku.Aku pun tak mau mark-up,sebab rasa tak sedap plak jual mahal-mahal.Sesapa yang nak order boleh la bagitau,stok banyak,jangan risau..
Jenis Kuantiti Harga
Kerepek pisang Nipah 1/2 Kg RM 10
Popia 1/2 Kg RM 18
Kacang Tanah 1/2 KG RM 10
Jejari Ubi 1 Kg RM 12
Ubi Pedas 1 Kg RM12
Lidah Buaya 1 Kg RM 15
Kuih Siput 1 kg RM 15
Kerepek pisang Nipah Manis 1/2 kg RM 10
Tempeyek 1/2 kg RM 10

1 comment:

  1. wah! sudah jadik salesman kao ya ... bagus tu ...
    muah muah

    ReplyDelete