Rides & Events Update






widgeo.net

Friday, August 14, 2009

Kasi buang ekor !

Tula ayat member2 bile lepak makan tghari.Semua kutuk cakap motor nampak standard and motor baru.Yela,bukannya apa kan bila buang ekor memang nampak sporty,tapi tiba masa hujan,habis air naik kena baju.Sape nak jawab oiii...Tapi member terus gak dok saiko.Lelama aku termakan jugak.Yela memang smart ekor tajam.Maybe next projek boleh la aku usahakan.Hari tu Ben Welly Meru ada offer kat aku RM 450, buang ekor.tapi itu semua budget tu..budget...sesape nak derma kat aku RM 5k?..dapat memang full set motor aku,windshield,bellypan,buang ekor,glove,riding pants,remus ekzos,sporty side mirror.Gila la nak spend duit banyak macam tu!

1 comment:

  1. apa barang buang ekor...
    mana ada smartnya nampak buruk ada la...
    jangan termakan cakap2 nyamuk2 tu semua...
    RM450 buang ekor... baik buat bende lain...beli windshield ker ... my personal view ... lebih smart ada ekor... takda ekor nampak macam motor tak siap... moto ni memang dah lebih sporty dah..

    ReplyDelete