Rides & Events Update






widgeo.net

Tuesday, December 21, 2010

Ride Patin V2

Ni ha,aku upload gambar-gambar masa ride makan patin kat termerloh ari tuh..Perjalanan dimulakan dengan berkumpul kat mane lagi..kat BHP lepas tol gombak..around pukul 10 pagi...Around 10 bijik motor pergi.Geng geng biasa n ada a few yang aku tak pernah jumpe.Tapi no problem.bikers nie first time jumpe pon sure dah mesra.Ada sorang mamat nama sayed yang sebelum nie pakai ER6N,lame dah tak jumpe die,last ride ari tuh pegi kelawang.Hehehe die suda hapgred ambik z1000 010 nyer..bergaya sungguh.
Sampai sana around pukul 11 am.Time pekan termerloh tengah rancak dengan pasar pagi.Nak pegi makan ikan patin kena lalu kat pasar pagi tuh.Puas la cuci mata tengok awek2 termerloh..opsss hahaha barang-barang kat situ pon best jugak.Yang jadi kemestian mesti la orang jual ikan patin kan...
Foodcourt terletak die tepi sungai.Kata orang kat situ,area tu baru lepas banjir.Ha..pelagi masing-masing sebat la makan masak tempoyak ikan patin.Aku? heheh tak makan pon.bukannya tak suka,dah biasa pon.Aku makan ayam goreng jer.Yang penting dapat ride ngan member-member.
Setel,kiteorang gerak balik.Kali nie tak lalu highway,ikut jalan lama keluar pekan karak..layan korner kat jalan karak lama tapi ada kejadiaan tak diingini berlaku tayar sorang rider pancit.tapi dapat setel ..heheh aku ade la ter-overshot sikit.. Sampai kat pekan karak,minum dulu..than gerak balik rumah.

Nah layan gambar:


Berhenti sekejap.Ha tu nampak tuh Z1000 sayed..perghh Pe kena la Gemuk tuh..nk buat stunt per? (Bikers last sekali)
Hj Zain dengan z750 putihnye
Dah sampai dah kat temerloh.Parking kat tepi Petronas,
Brader Yeop naik CBR 1000.Nieh otai betul.jgn memain yeoppp oiiii
Lalu pasar pagi nak pegi foodcourt ikan patin



Ikan patin sangkar for sale



Dari kiri Ah beng,Apek,Sayed,Gemuk

Bukti aku dah sampai temerloh hehehe


Diorang langsung tak perasaan aku ambik gambar nie..semua leka shorruuu



Kejadian tayar pancit kat Batu Kikir.Nasib baik abg Samad bawak cacing.time tu gak kasi masuk cacing.Singgah kat kedai motor sat tambah angin.Hehehe brader nie,lepas dah tampal cacing,lagi berdesup die layan korner..walayeyy takottt aku tengok



Adios
-KHir-
























1 comment:

  1. Kalau bawak balik ikan patin tu sure sedap masak lomak tu..mak saya suka ikan patin sungai tu..tapi takde pun org beli kan...hahhahahha
    -adikcute-

    ReplyDelete