Rides & Events Update






widgeo.net

Monday, July 27, 2009

Arai RX7 -RR5

Aku suda kena racun ngan member aku Raslan (ZX750 MotoGP style).Dalam 3 minggu lepas,kiteorang turun Pertama.Saje nak tengok-tengok helmet.Masuk kedai Pak Su,tengok ARAI latest design.Ade gambar Nicky Hayden.Harga murah dari pasaran.Try punya try,aku pon sangkut.Trus angkat ARAI RX7-RR5 dengan harga RM 2350 ,dapat la free skull cap.Perghhh mahal tapi worth it.Berbaloi beb.Helmet lama aku plak aku tukar visor gelap, RM 40.Baru nampak garang sket.Lepas beli tu kiteorang melepak kat Medan Mara,minum.Suruh si Raslan bawak motor aku.Ampunn,taubat memang aku tak bagi die bawak lagi.Habis semua side mirror die sapu,tak boleh selit pon die selit gak..hahah tu belum kira die ambik lap kat highway AKLEH.Punya la seram gua.Mana taknya die ambik lap 140 km/h.Seat pillion z750 kan tinggi.Aku mana biasa dok belakang.hehehe

No comments:

Post a Comment